Arsenal & England
Gerrard & Alonso
Carragher & Neville
Wenger (1996- )
他们的故事,是写给足球的一纸情书。

只愿每场比赛,都可以这样庆祝,这样欢乐
他和他为我们造的,枪手的家

我会做到,你可以相信我。

这句话真是戳人心。

没名字的路人君:

IN ARSENE WE TRUST


几天前我厂名宿马丁·基翁采访温格。

MK:One day everybody has to leave this club, it happened to me…

基翁:总有一天人们将不得不离开这家俱乐部,这已经发生在我身上了。

AW:It will happen to me.

温格:也会发生在我身上。

MK:What condition to do you want to leave this club in?

基翁:当你离开时你想留下一个怎样的俱乐部?

AW:In a strong, healthy position. That means a club that has good players, good youth [coming up] behind and a strong financial position to go further up and develop even more. I will do that, you can believe me. The guy who comes in after me is in a very strong position to deliver something exceptional. I believe that biggest quality first of a top, top club is to maintain consistency in the results. I hope that when I’ve left some day and come back to the Emirates to watch a game that I’ll be very happy to see a quality team.

温格:一个强大并且健康的俱乐部,那意味着俱乐部将拥有优秀的球员,出色的青训储备,以及强大的经济基础可以让俱乐部继续进步并赢得更多荣誉。我会做到的,请你相信我。同时我相信那个接我班的人将会处在一个非常有利的位置去取得更辉煌的成就。我相信对于一家顶级俱乐部而言最主要的特性就是能够长期保持稳定的成绩。我希望在我有一天离开后,当我回到酋长球场并坐在看台上观看比赛时,会非常高兴地看到一只优秀的球队。


几年前还有一次法国队报的专访.

L'Equipe: Why are you smiling?

队报:你嘴角的笑容是什么意思?

Wenger: I was thinking about a 10 year old kid who might have come to watch Arsenal for the first time with his dad in 1996. I was thinking that he’d now be 25, and he will have known only one chap on the bench. That makes me think I' m the manager of an entire generation.

温格:我在想,回溯到1996年,可能有一个10岁的小男孩跟着他爸爸第一次来看我们的比赛,他现在该25岁了,而我是他所知道的唯一一位阿森纳主帅。这让我觉得,(我不仅仅是这支球队的主教练),而是这整整一代人的阿尔塞纳·温格。


♬ Arsene Wenger's Magic!  ♬

♬ He wears a magic hat.  ♬

♬ And when he saw the F.A. Cup,  ♬

♬ he said I'm having that!  ♬

♬ Ohhhhhhh! ♬


♬ One Arsene Wenger!  ♬

♬ There' s only one Arsene Wenger!  ♬

♬ One Arsene Weeeeenger!  ♬

♬ There' s only one Arsene Wenger! ♬

评论
热度(43)

© 后宫王 | Powered by LOFTER